Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 28, 2013

2013 Update :)

Assalammualaikum...
Holaaaa..lamenye tak hupdate entry....
Alhamdulillah...i'm home now...wee...done with exam sume and if result okay will be going for internship..kat mana?tak sure lagi lahh...
Cuti-cuti ni duk umah, tak keluar mana pun kunonnya nak putihkan kulit laa kan...deeerrrrr...haha...
Currently aku obses dengan perfume...iols jual perfume dah sekarang..gred AAA Dubai perfume...insyallah kalau diberi keizinan oleh-Nya nak jugak expand jual Original perfume but murah compared dengan uols beli kat boutique...weeee....
Now aku pun sibuk hari-hari tengok youtube on how to 'make-up' orang..wahahahaha...minat baru plak neh..start dengan tgk org make up pengantin and aku pun terjebak nak make up muke sendiri..Haaa? eh aku xpernah make up muke orang untuk kawen uolsss...make up kan auntie iolss pegi kenduri orang kawen adela..hahahhaha...okay la uolss..need to go..kepada yang nak usha perfume yang aku jual boleh visit fb page iolss ea...link die nie ha
http://www.facebook.com/FarahainKhairuddinCollection ...selamat menjamu selera dengan pelbagai wangian mengasyikkan..nak order? PM iolss kat page okay... :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...