Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

i just wanna live for who i am!


"Berarak mendung kelabu,
Mengekori langkahku,
Sepanjang kehidupan,
Penuh dugaan,
Namun aku tetap aku.

Kucuba dan terus mencuba,
Mencapai suria,
Walau membakar jiwa,
Walau aku dihina,
Namun aku tetap aku"

inilah namenye kehidupan.setiap makhluk yang bernyawa akan melalui jatuh bangun yang menjadikan mereka matang dlm membuat keputusan.setiap apa yg berlaku terkandung seribu satu alasan dan hikmah.wee..cam speech motivasi lak kn..bukan pe aku duk sorg2 terpk plak psl kehidupan.rasa sayang,benci,rindu,sedih,gembira,marah etc sume akan rasa.cam iklan maggi uhh "cukup rasa!".bila gembira kita la yang paling tersenyum lebar even benda tue xdela ape pn bg org lain.tp klu la sedih yg menyayat hati, bukan main bengkak mate "menangeh".dan dan la nak cari org nak cite masalah.time hepi lupe la kan.actually bkn lupe kdng2 xperlu la nak cite sume kebahagian tu, mule2 sonok la org dengar.lame2 bosan doe!tp stiap org ade persepsi sendiri ttg nie.aku cakap based on my opinion.xmintak korang terima bulat2 la..


xsume yg kite impi tuh jd nyata.hidup nie tuk dikongsi bersama bkn hidup berdua je.ada btl dan salahnye.nak hidup berdua je spanjang ms bina umah atas pokok, duk la berdua xpyh campur org.haha..tp kekdng tuh kite perlukan mase la tuk berdua..hepp!!aku mksdkn di tmpat yg sepatutnye la..haha..xkn xde ms kot..xsume leh kite share ngn sume org.pada2 la nok!klu dah sume same je, sape yg special nye??xpyh la nak kasanova sgt,x kemana nok.nnt tue ko xlaku gak.klu harap muke je, tue nnt kerepot gak.budi pekerti ko tuh yg dipandang.jgn nak judge org tgk luaran je, tu sume palsu..aku xpcaye dgn luaran nie.klu luar nmpak baik tp dlm cam 'bontot kuali' xguna gak kan..tp sape la aku pon nak judge org yg nampak baik luaran tu truk ke ape.aku bkn tau pun.tp 1 kali ko wat 'tahi' kan, aku igt doe!aku pon manusia, aku benci tp aku nie ade ati perut lg.as long ko xkacau aku lg, aku ok je.do not make ur silly mistake again..aku still blh sabar doe!

P/S:
Ape2 pon sape yg pernah terkuciwa, jgn la pk sgt.klu blh baik berbaik la, klu da x blh angkat kaki lah.bkn tuk kite kot..membuat keputusan dlm emosi yg bercampur baur amarah bkn keputusan yg bijak tau.renung2 kn dan selamat beramal..haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...