Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 14, 2011

Ombak Rindu

Holla...Assalammualaikum..
Yeay..sangat busy di kala hujung sem ini..
Biasalah asaimen bagai, testnye laaa kan...
As a student pelik la duk relax je melainkan malas..haha..
Back to the topic, Ombak Rindu..akhirnya dpt jugak la menonton cerita yang ditunggu ramai..walaupun aku aspect die lagi sehebat cerita dalam novel tp ianya tak mengecewakan...Lagu die bagi aku yang cukup membawa aku dan penonton yang lain ter'emosi'...ahhahah...
Walaupun aku hanya dpt tengok untuk minggu yang kedua selepas tayangannya, gila full lah...
Nak wat online booking xde credit card plak..haha...alasan la kan...dpt gak tiket last minit...
Bagi aku lakonan Maya cukup wat aku mengkagumi kesabarannya...Actually watak Izzah la...haha..Aku harap dapat jugak jadi sebaik Izzah yang tidak lupa pada agama walau dalam apa keadaan sekalipun...Ha! mmg berkesan la di jiwa sampai nak jadi baik cam Izzah..haha...Watak Lisa sebagai Mila tuh, suam-suam kuku laa...xbape nak berkesan cam yang aku baca dalam novel..gila laa..masa aku form 2 kot aku bace rasa nya...tak ingat sangat tp watkz Izzah atas cam bot ke kapal peribadi tu aku ingat sangat..haha...Wish have chance to read that novel again..haaa..mana aku letak?ke aku pinjam novel orang?haa..tak ingat laa...
By the way kalau ada yang tak tengok lagi pegi la tengok...pegi la ngan orang yang korang sayang..sure berkesan di hati anda berdua..saya tak nangis laa, cume ade hingus skit..hahahahha...Mr F plak menahan perasaan sehingga tidak berkata-kata..berkesan la tu di hati..bagus...semoga dia mengerti :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...