Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 10, 2012

Ohh Final Exam!

Hye All...Assalammualaikum...
Hey..entry kali nie aku nak mengomel pasal Final Exam...waaaa.....penatnya jadi student...mengapakah di umur ku sebegini masih perlu memerah otak membaca buku..haip!ape daa..belajar sampai ke tua kan...haa..nie mungkin tips yang berguna untuk aku praktik kan bila aku mula mengantuk, nak nak bila bukak buku kan :

1. Aku pasang lagu feveret aku A Thousand Years - Christina Perri
2 Aku bukak FB sambil  dengar A Thousand Years - Christina Perri
3. Aku download citer latest(wahh! illegal xbaik) sambil dengar A Thousand Years - Christina Perri
4. Aku baring-baring sambil dengar A Thousand Years - Christina Perri
5. Aku bukak blog sambil dengar A Thousand Years - Christina Perri
6. Haaa..bile mood dah datang aku study sambil dengar A Thousand Years - Christina Perri :)

Pendek kata, kalau la ade paper ttg A Thousand Years - Christina Perri mesti 4 flat dah! Hahahaha..pengangan Twilight Breaking Dawn laa nie..by the way tak lambat lagi kot untuk aku wish Good Luck for Final Exam for those yang singgah ke blog aku ini..kalau korang still study la :D

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...