Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 11, 2012

Bahasa nampak suci tapi sebaliknya...

Assalammualaikum..Holaa...
News update...ehh new updates...asek tulis news je dah otak nie otak anchor je..berangan?pengsan..haha..what a hectic sem ever! bulan nie sangat-sangat lah penat bukan badan je, otak, perasaan sume lah..kemain aku nie kan...assignment dah makin surut tapi yang tinggal sume hardcore punya..shooting! shooting! shooting! this sem dah rasa cam production house dah, bkn buat movie tp ala-ala Bulletin Utama gitu..experience yang tak sume orang boleh gain in a life time..aku bersyukur dengan apa yang aku wat, dapat dan hadapi sekarang..membuatkan aku lebih matang untuk menempuhi dugaan akan datang..aku dah jumpa pelbagai jenis ragam manusia..pelbagai jenis sifat dan perangai..tak tersangka, tak terduga dan tak kan aku lupa sampai akhir hembusan nafas aku kat muka bumi Tuhan nie..terima kasih kalian, di atas penghinaan dan tohmahan yang bertubi-tubi, kerana aku sedar setiap dari kita punya 'bahagian' nya nanti..Sama ada cepat atau lambat, semoga 'bahagian' kalian nanti memberi seribu keinsafan kelak sebagai hamba-Nya yang takkan pernah  terlepas dari melakukan dosa..Selamat menempuhi alam dewasa yang lebih mencabar kelak wahai kalian-kalian semua :D



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...