Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 5, 2012

Watchu give, chu get back :)

Assalammualaiku..Hola... Yeay...I'm home..dah 2 hari ade kat rumah..memang heaven...sume cukup tak perlu fikir banyak..sebab ape? rumah saya besttttt...hahahah...Okay ade berbaki berapa hari lagik je nie untuk pulang semula ke Shah Alam meneruskan tugasan..As usual kalau aku mula menulis mesti bersebabkan...I thougt i'm going to Jengka to visit my Dip bestfriend, Fafau..hurmmm...sorry Fafau, i couldn't make it..tapi aku akan cuba jugak might be before masuk balik this Sept...Aimischew sho much!Haha...berbalik pada title entry kali ini, aku rasa apa yang penting dalam kehidupan ini 'ikut kata hati' jangan 'ikut cakap orang'...mungkin...Okay nnt aku tengok apa keputusannya, betul ke hipotesis aku nie..Adios :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...