Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 22, 2012

Salam Aidilfitri :)

Assalammualaikum...Holaaa...Alhamdulillah bertemu lagi dengan Syawal..kalau di ikutkan umur aku neh dah 24 tahun aku beraya sebagai seorang anak dara mama dan abah aku..haha..haa, start la kaki kepochi nak mereka cerita untuk aku..haha..ala-ala retiss sangat aku rasa..tak dela..24 tahun yang mana aku masih lagi dapat duit raya sedang pada umur yang sama ada kawan-kawan aku yang dah tak dapat duit raya sebab dah kerja la uolsss..mummy org daddy org pun haruslah tak dapat..di kesempatan yang ada neh, aku susun sepuluh jari pada korang apa salah silap aku dah buat..kepada yang mereka cerita yang boleh membuatkan orang lain derita, pandai-pandai lah korang mintak maap cam ne...jangan suke sangat canang cerita orang tu, renti-rentikan lah..jangan cemburu dengan kebahagiaan orang, cemburu dengan amalan yang orang wat lebih dari ko..eceeeewaahh..Selamat Hari Raya :)


Pinjam opah sedara, sebab opah dah tak ada :')

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...