Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 4, 2011

Musim jadi Tunangan Org~

Holaa...Assalammualaikum..seperti entry lalu masih lg dlm mood raya yg xberapa ada mood raya.Tapi apa-apa pun aku tumpang gembira dengan kawan-kawan aku yg sudah melangkah ke tapak yg berikutnya dlm meniti alam perkahwinan nie..Congrats uolss!Jgn korg tnye aku bile lg aw, sbb jwpan nye ttp sme cm jwpn aku yg lps2..huhu..wlupon nmpk 'klisye' sgt...hahaha..belum smpai lg jodoh aku sbarla ea..aku blh sbar xkan korg xleh sbar plak kn..hahaha...Klu di kiut kan, ehh di ikut kan yg kiut aku..hahaha...umo2 mcm aku nie mmg rmai yg da pk nk tamatkan zaman2 bujang, ikut kemampuan la beb..korg da mampu blh jln trus, aku suka tgk kawan-kawan aku bhgia taw..hehe..Nnt ade rzki aku, mgkin korg da beranak 2-3 ke bru la smpai turn aku kot..hehe...pape pon semoga korg sume berbahagia ea..Kawin jgn lupe jmput :D


Sekadar hiasan, tiada yg kena-mengena dgn aku :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...