Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 24, 2011

Selamanya Harimau Malaya!

Assalammualaikum...Hola...aku masih lagi berada dalam mood 'Bola'...haha..semangat untuk terus menjadikan bola sbg sukan yang mengungguli carta hati-ku..wahh cam lagu Najwa Latiff sudaa..haha..Alhamdulillah berkesempatan untuk ke Stadium Nasional Bukit Jalil untuk menyaksikan perlawanan kelayakan Olimpik di antara Malaysia dan Syria..Walaupun berkesudahan 0-2, aku sbg 'Anak Malaysia' tetap bangga dgn Skuad Harimau Malaya! Aku melihat perkembangan peminat bola sepak negara semakin positif. Walaupun tewas, peminat masih ramai yg setia menyaksikan perlawanan hingga ke minit terakhir..Inilah namanya semangat patriotik! Kepada yg bersikap di luar kebiasaan masyarakat bertamadun, hentikan lah membuang objek-objek tak sepatutnya ke dalam padang, bukan kena pemain yg korang bengang pon paling jauh kena 'Abg Angkut2 Bola' je..paling dekat penonton yg duduk berhadapan dgn padang..Silap2 boleh benjol kepala org lain..Hentikanlah...pemain juga manusia kan..tak terlepas dari membuat kesalahan kan..Okay lah, bg aku walaupon korang nak salah kan Fakri Shaarani tuh, tapi aku ttp sokong semua..sbb ape? sbb aku 'Orang Malaysia'!




P/S: Credit for Mr F for bringing me here.Love ya!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...