Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 19, 2011

Bola?

Assalammualaikum..Hola! Mencuri sedikit masa untuk menulis kat belog aku nie..skang sudah sibuk memanjang dengan asaimen, test, presentation bagai...tak hebat jugak dgn Sukan Sea lagi..sukan aku aku paling suka lately 'bola sepak' laa..mungkin agak kurang sesuai dgn diri aku ttp bila hari-hari aku didedahkan dgn sukan nie, minat mula laa muncul..bermula dgn lawatan bersama Mr F ke stadium Bukit Jalil hari tu hinggalah ke Sukan Sea nie..Of course aku sokong Team Malaysia laa, HARIMAU MALAYA..mungkin ada di antara kaum hawa yang tak minat langsung dgn bola..tapi bila korang dah duduk semeja dgn kaki bola, semestinya korang jugak boleh naik 'syeh' bersama-sama (istilah ape ntah)..haha..Walau ape pon MALAYSIA TANAH TUMPAH DARAHKU!

P/S: Credit this pic for theredworriors.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...