Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 22, 2012

Ala emak kawen kan Angah!

Assalammualaikum...Hola... Cuti semester kali ini didahului dengan majlis perkahwinan kawan sezaman, tahniah kepada Azim dan pasangan..Tema yang sangat dekat dengan nadi jantung aku yakni "Merah Jambu" a.k.a Pink.. sampai sekarang tak jawapan kalau orang tanya aku kenapa mesti kaler tuh..haha..Seronok tengok kawan-kawan sezaman yang dah menamatkan zaman single-mingle nie..Aku doakan korang sume bahagia di sisi insan tercinta, baik isteri jua suami..Aku tertarik dengan background pelamin Azim nie, simple and nice.
(Pssttt..kalau pink semua cantik ye ko FK...haha)
Jom tengok gambarnya yang aku curi dari FB Atikah Manggis nie, mintak share ye Tikah :)


P/S: Tema aku apa agak-agaknya kan?Haha...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...