Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 23, 2012

Kulit sehalus dan seharum bayi kini milikmu!

Assalammualaikum..Holaa...
Mood nak menulis tetiba membuak ketika mendengar lagu feveret berkumandang di corong headphone "Bintang Pink" aku nie..haha..Mungkin ada yang tertanya-tanya tentang produk apa yang boleh membuatkan anda sesegar baby kan (ada ke pun yang tertanya-tanya? haha...). Ha! produk pilihan aku tentunya Baby Johnson..memang sangat dipercayai keberkesanannya..haha..untuk baby la khususnya tapi memandangkan aku tak ada 'baby' lagi jadi aku la yang pakai kan...feeling-feeling aku nie baby yang cute-miut boley??haha.. Model & Pelakon yang cantik cam Lisdawati pon cakap  :

 "Untuk wanita moden yang mempunyai jadual yang sibuk dengan kerja dan keluarga, Johnson's Baby Milk Bath membolehkan mereka menikmati manfaat penjagaan kulit daripada susu untki mendapatkan kulit lembut bak bayi dan cerah tanpa bersusah payah untuk berendam di dalam tab mandi".

Tapi aku lagi prefer untuk Johnson's Bedtime Bath mungkin sebab aku percaya ianya menenangkan untuk aku tidur nyenyak..haha.. nak dekat-dekat tidur kan aku mesti sapukan bedak Johson's Bedtime tau..dah terbiasa kot :) Jadi kepada anda yang mahukan kesegaran dan ketenangan, marilah mencuba produk Baby Johnson nie..best!

Antara produk yang aku pakai:
 Sangat cool pakai lepas mandi, harum....
Untuk tidur yang lena aku pilih nie laa..


Ha! nie pilihan aku before pegi class, instead dalam class pun aku sibuk oles kat tangan takut kekeringan dek air-cond dibawah paras sejuk beku..haha...


P/S: Kalau korang tak percaya try laa, kalau korang kata aku tipu maknanya iklan tula yang    
       tipu..hehe..gerenti best punye :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...