Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 22, 2012

Bila Upin Ipin menentang Dragon Ball?

Assalammualaikum...Holaaa...Panas betul cuaca sekarang nie uols..jadi kepada yang menyinggah ke blog aku neh, jaga lah kesihatan nanti sakit banyak keje tak boleh nak buat..Jadi kali nie aku nak cakap pasal game Malaysia vs Jepun semalam..satu aksi yang agak hambar bagi aku..memang lah orang cakap 'Ko nie pandai komen je, cuba try main', hello! aku bukan condemn player kita main, aku bagi pendapatkan..kalau tak de komen cam ne diorang nak tahu..cam ne diorang nak improve..haih..mentality tu harus pikiaq positive skit okey...haha..kembali ke nada serius, aku nampak dah aura yang ditunjukkan..mula-mula player kita masuk je padang dah rasa seram sejuk je, bangga aku tengok diorang..tapi cara permainan (dari kaca mata aku sebagai gadis) diorang tu cam takut-takut untuk amik bola, mintak tapi bila bola ada kat kaki dah gabra tak tahu mana nak kasik..mungkin dari segi pengawalan emosi patut di tekankan oleh yang menjadi coach kepada pasukan Harimau Muda nie..sekadar pendapat jela..

Masalah malas..nie aku dapat feedback dari beberapa orang yang memang gila bola, kate nye player kita ada yang malas..maksud malas tue katenya tak nak cari peluang lari, mintak bola..Thamil Arasu yang dimaksudkan...hurmm..mungkin ada kebenarannya, tapi aku plak rasa corak permainan yang di tunjukkan semalam agak goyah apabila Jepun tuh main laju nak mampus..lekat je bola kat kaki walaupun ade sekali dua lolos juga bola dari kaki...

Bukan nak cari salah sesiapa, sekadar perkongsian untuk Team Malaysia terus maju..mana tau ada rezeki 2016 kita boleh sorak diorang main kat Olimpik..Jadi kepada pasukan negara, teruskan usaha untuk terus mekar dan hebat dalam arena sukan bola sepak..Kepada yang suka marah tak tentu hala, sila bertenang..ala biasalah kekadang masa game je korang panas dengan player tapi lepas tue cool balik kan sebab kita kan 1 Malaysia..yeayyy..Good Job kalian..jom aku share skit gambar aku ngn peminat tegar bola sepak negara :P


Wajah ceria kerana kami tetap sokong Malaysia!


Skuad negara selepas tamat perlawanan..tak paa, cuba lagi!


Jepun jumpa lagi untuk Olimpik 2016 :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...