Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 20, 2012

Kate omputih, Friend :)

Assalammualaikum..Holaa..Huih..lame tak update lah..sejak balik bekojo kek Shah Alam nie perasaan malas monobal yo..haha..anyway, aku saja nak wat entry pasal kawan...aku rasa setiap orang ada kawan, jadi kepada diri anda yang mempunyai kawan mesti pernah jumpe pelbagai jenis kerenah kawan..Hah jangan nak kata  kawan, diri sendiri pun banyak kerenah ehh..Jadi melalui observation aku lah, kawan nie ada yang membina dan ada yang menjatuh, erti kata lain bkn kawan lah kalau kerja nye asek dengki mendengki...
Jadi melalui kaca mata aku yang aku tak pakai dah sebab 'power' dah tak valid, hahahaha...aku rasa kan yang jenis tikam belakang tuh patut di elakkan..kalau korang dah tahu dia nie memang jenis atau spesis cam tu, silalah beralih ke jalan yang benar..hahaha..bukan pe, bila korang masih lagi bersama mesti banyak perkara yang tak di ingini bakal berlaku. Jadi bak pepatah orang Melayu, sediakan payung sebelum hujan..eehh, kena tak pepatah nie dengan apa yang aku nak maksudkan?Huuu...asalkan korang faham cukup lah..

Aku nie bukan lah sangat arif bab kawan-kawan nie, as long kau hormat aku, aku hormat kau cukup untuk aku hargai persahabatan kita. Tapi jangan lah melangkaui batas yang telah di tetapkan..cewaahh dah cam cerpen aku rasa..haha..nak memberi nasihat biar berpada, kerana perkara yang berulang kali anda sebut kadang kala boleh menyakitkan hati tanpa anda perasan..bukan aku tak nak dengar, tapi ada cara nya bukan dengan memerli okay..Mak tak suke uollsss..Tapi nasihat tak salah, mengingatkan...jadi berpada-padalah...

Hah..pas ni jangan takut nak tegur-tgur aku plak..aku makan nasi, tak makan orang..yang sibuk kate aku sombong tuh, tak kenal maka tak cin.......hurmm tak sesuai..tak kenal maka tak tahu..jadi jangan nak tuduh melulu, kenal aku dulu..haha..promosi cam retiss..haha..tapi pada yang rasa-rasa aku menyampah dengan dia, faham-faham jelah..cakap banyak tak guna..jadi lagu nie sangat sesuai untuk anda,

"Aku maafkan kamu

Tak perlu kita bertemu

Cukup kau tahu

Yang aku

Maafkan kamu

Tolong teruskan hidup

Jangan sebut namaku"


 Maka nya cukup sampai di sini aku sudah ngantuk nie..selamat malam donia penuh pancaroba...Daa.....




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...