Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 5, 2012

Future of me, might be...

Assalammuailakum...Holaa...
Terasa lama gila tak menaip kat blog nie..saya sangat 'busy' di semester 4 ini..terlalu banyak perkara yang nak saya fikirkan sehingga badan kadang-kadang tak mampu nak tahan..I do feel macam 'kapas'..apabila tercarik dari gumpalan yang banyak, ia berterbangan di udara dek kerana dah tak berat seperti gumpalan asal..Maka berterbanganlah aku tanpa arah tuju membawa diri yang 'Kosong...kosong.."-Tema lagu Najwa Latif, Kosong..hahahhaha...

Berat otak aku nak fikir sume nie,  tapi sebagai seorang hambaNya..aku harus sedia...Dia memberi aku kesakitan ini, maka Dia tahu aku mampu mengatasi dan merawat kesakitan ini...As mention before, semester yang sangat 'havoc' sebagai seorang pelajar Masscomm majoring Journalism..Memang tak menang otak, tangan dan badan untuk meneruskan rutin setiap hari...Mungkin ini baru permulaan untuk menjadi seorang diri yang 'sangat sibuk'...Jadi kepada bakal suamiku diluar sana, sekiranya nanti aku berada di jalan yang memerlukan masa aku bukan hanya untuk kita, aku harap kau dapat jadi seorang yang memahami dan menjadi kekuatan aku untuk menempuhi apa yang aku mahu jadi sejak dari kecil lagi..sesungguhnya aku tak mampu untuk menjadi seorang yang bahagia tanpa bimbingan seorang yang mampu mengemudi bahtera yang bakal kita bina berseorangan..Cewaaahhhhhh! aku nie melankolik sangat plak kan..tapi betul laaa..tanpa keluarga aku, siapa lah aku..tanpa bakal suami aku di luar sana, maka keseorangan lah aku...Adios :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...