Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 16, 2012

Long way to go...

Assalammualaikum..Hollaaa...
Second entry for this semester, untuk student cam aku laa..huhu..Hari demi hari semakin boleh tolerate dengan kerja dan perasaan ini..sesungguhnya kekuatan dah terpancar sikit walaupun kadang-kadang suram tu datang.. Best jugak rupanya 'ketuk' story, istilah wartawan yang menulis berita laa..Walaupun aku punya stail penulisan kadang-kadang entah kemana hala tujunya tapi aku puas dapat menghasilkan sebuah berita. Lebih-lebih lagi bila aku sendiri yang pergi cover that particular event :)

This is what we call as experience, sangat valuable for me as a student walaupun kadang-kadang fikir dah lanjut usia..hahaha..tak la lanjut mana cuma menyedarkan diri.. Penat tu memang aku akui lah, tapi aku puas.. Dan aku mula selesa begini, dan setiap apa yang aku lakukan ini aku doa dan berharap membuahkan hasilnya.. Banyak pengajaran dan pembelajaran yang aku dapat sepanjang 2 bulan pertama untuk semester ini..Semoga aku semakin tabah untuk masa depan yang aku impikan...Adios :)))


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...