Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 17, 2012

Sendu May :D

Assalammualaikum...Hollaa... Sendu betul May nie, banyak celebration tapi aku semak dengan assignments yg berlambak..Ni lah lumrah student kan, even kadang-kadang rasa nak cepat habis semua nie...Tak telalu cemerlang tapi memberangsangkan..Teringat aku ayat nie 2 tahun yang lepas, kejap je masa berlalu tahu-tahu dah nak masuk 2 tahun aku menjadi warga Shah Alam..Diam tak diam dah 7 tahun babe, really can't believe this (sambil tampar-tampar muka).. angka yang besar untuk aku yang besar umurnya bukan orangnya..Whatever! haha..aku mendoakan aku sentiasa di bawah lindungan dan jagaan-Nya..Nites All :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...