Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 29, 2012

Tuhan sayang aku :)

Assalammualaikum...Holaa...yeahh entry terakhir untuk bulan April :)
Banyak sangat yang terjadi sepanjang bulan ini..aku semakin kuat dengan kata-kata ini "Tuhan takkan duga seseorang hamba itu, melainkan Dia tahu hambanya itu mampu melaluinya dan Tuhan duga seseorang hamba itu, kerana Dia sayangkannya"..There are so much things happened to me, instead aku sendiri pun kadang-kadang 'give up' dengan hidup tapi alhamdulillah berkat kesusahan yang tuhan berikan ini, aku mampu tersenyum melihat insan-insan yang hadir merupakan insan yang takkan pernah tinggalkan aku dalam waktu susah dan senang aku..Terima kasih ya tuhan...

Aku terima dengan hati yang redha walaupun kadang-kadang aku kalah juga dek nafsu yang didalangi syaitan tetapi dengan ada nya 'tiang' itu, aku mampu berpijak pada bumi yang nyata. Ya tuhan, bantulah kami untuk melalui semua kesusahan, keperitan dan kesengsaraan ini..jauhilah kami dari kesesatan yang menyesatkan kami..Dekatkan lah hati kami dan satukan lah kami untuk menjadi hambamu yang bersyukur...Sesungguhnya setiap yang kau beri, ada hikmah disebaliknya..Aku harus kuat, untuk melalui semua ini...Aku mahu jadi makmum yang hebat untuk Imamku..yang mampu medatangi nya di waktu susah dan senangnya..yang akan sentiasa menyokongnya walau apa pun dugaan yang mendatang, sesungguhnya makhluk yang bergelar manusia tak pernah terhindar dari melakukan kesilapan dan dosa..Tunjukkanlah kami jalan mu yang tuhan, kuatkan lah hati kami yang tuhan...

Kepada-Mu aku bersujud.....Ya Allah :')

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...