Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 22, 2012

Exam lagi :)

Assalammualaikum...Holaaaa...Kenyang yang tak terhingga setelah mencekik maggie goreng + milo ais...phewww...termenung aku lepas makan bukan sebab tak sedap tapi sedap mengenangkan lama dah tak balik kampung terchentaa..aduhai...tak sabar nak balik neh... Okay bercerita tentang nak balik lampung, mesti ada mukadimah untuk Final Exam punya kan...sekarang dah 'Study Week' jadi aku pun menggunakan masa yang ada nie untuk menulis blog, haipp..bukan lah..study la kunon walaupun belum start lagi..jap lagi aku start laa..gap antara 2 paper yang aku amik neh okay lah 4 hari..sempat la nak cover tido yang tak cukup akibat kuat sangat mentelaah blog...eh sekali lagi buku lah..al-maklumlah sejak-sejak tak nak kawan ngan social networking neh kan..jadi aku pun nak angkat kaki dah nie, nak sambung tido eh...sambung study..Adios :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...