Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 10, 2011

Menggilap Kamera Berhabuk 2 :D

Holla...Assalammualaikum...
Second entry ketika daku berada di mid sem break nie haa...rase tak lapuk lagi cite aku nie..haha..Istiadat Konvokesyen ke 75 UiTM...daku mendapat kepercayaan penuh dari seorang rakan seperjuangan ketika sekolah menengah untuk menjadi PHOTOGRAPHER pada saat-saat penting dalam hidupnya..dah siap bahasa baku aku dah keluar..hahha...Nak dijadikan cite kawan aku Umi mintak tolong shoot pic die dan kekasih hatinya yang sama-sama berkonvo..Jadi aku pon study la pic-pic konvo yang dah photographer lain amik, untuk tengok angle mane yang cantik untuk pasangan graduan ini..hehhe..(ye ye je aku)..Jadi seperti biasa daku pula meminta pertolongan Sifu-ku Mr. F untuk menjadi pilot photographer dan aku co-pilot photographer (ade ke istilah yang aku guna nie?)..haha..pada hari yang dijanjikan, Umi bawa seorang lagi kawannya untuk sesi photoshoot itu...Ohh..mungkin byk skill lagi boleh aku guna..haha..Slamat bergraduasi, yunk! Jadi inilah rangkuman daripada sesi photo shoot yang kami jalankan...






P/S:
Korang cool! kerjasama yang diberikan cukup baik, cuma cuaca agak tidak mengizinkan, hujan..Byk lg tempat yang tak dapat capture dalam UiTM tue haa..One more thing Umi, thanx la bagi kepercayaan pada aku untuk memotretkan hari bahagia korang sume, credit to model-model yang berkonvo nie; 
Umi, Wafiy & Eyna :D 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...