Followers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 23, 2012

Nak simpan duit lah :)

Assalammualaikum....Holaa...
Rajin kan aku hupdate blog nie..sementara masa masih berbaki untuk mood yang bergelodak nie aku tulis lagi pe yang terbuku di hati..tak suka jangan sibuk tau..haha..kasar kau FK nanti kene 'gam'..haha...feeling-feeling malam-malam cam nie dengar lagu feveret kan..ONE STEP CLOSER..haih...duk sorang-sorang dari layan cite hantu kat TV nie baik aku survey masa depan punya hal..haha..Aku duk usha-usha pelamin uolss...Nie nak habaq mai duk usha tuh jatuh hati dah dengan pelamin comel nie..aku yang simple nie sesuai kot dengan pelamin yang se-simple ini untuk majlis kecil-kecilan yang dihadiri saudara terdekat..haha..feeling-feeling lebih lagi..haha..nak tutup mata tak nak tengok dah pelamin lain nanti pening..Jom usha pilihan hati ku :)


Credit to Rumah Pengantin Cantik Manis for this photo :)

Rase cool sangat pelamin comel nie..Mr. F suka tak?Haha..

P/S:
Jangan tanya bila nak langsung, 
tunggu jela aku umumkan walau pun korang yang tak sabar :P

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...